10 Aralık 2011 Cumartesi

Nazlı Şaşırtıyor-1

Anneannesiyle oynuyorlar,hoplamalı zıplamalı bir oyun.
-Ananneee şöle yapcaksın
-...
-Yaa öyle değil,şöylee
-Kızım benimki olmuyor ki öyle..
-Ananne bunu nasıl yapamıyorsun,hiç anlayamıyorum.


Banyodayız,ellerini yıkıyor,onu izlemeye bayılıyorum ya,böyle acaip kanım kaynıyor,sıkıştırasım falan geliyor ama o böyle meşgulken benim dışavurumum şöyle oluyor.
-Ayyy ben sana bayılıyorum,tatlım canım bebeğim,sen annenin nesisin,söyle bakalım,ne-si-sin?(Yavrum benim,bu soruyla çok karşılaşıyor,normalde aşkı,balı,canı,kuzusu diye cevap veriyor.)
-Kuzenii (Kikirdiyor).Off anne ya bu soruyu hep soruyosun çok komiksin sen yaaa,biliyosun ya.

'''Büyüyor tamam da ben bu mantıksız ama çok içsel sorularımdan vazgeçmek istiyor muyum ki..'''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder