28 Aralık 2011 Çarşamba

Kumdan Kaleler

Çevrenizdeki eczaneler,özellikle de mahallenizdeki eczaneler artık birer kumdan kale.. Yıkılmamak için direniyorlar ama bir yandan da endişeyle bekliyorlar yıkılacakları zamanı.

Mesleğimin içinde bulunduğu durum(bir çok yaptırım ile içine soktukları ve bizzat eczacılar olarak içine soktuğumuz), insanların ve de devletin bizlere bakış açısı, her yeni gün alınan tedbirler, her gün değişen kurallar,ilaçta reklamın serbestleşmesi,muayene hakkının ücretlendirilmesi ve tahsildarının eczacılar olması,firmalar ile devletin anlaşmazlıklarının ceremesinin halka ve eczacılara yüklenmesi, hastalar ile karşı karşıya bırakılmamız,sürekli değişen fiyat kararnameleri ve aslında küçük ama gittikçe büyüyen bir çok şey beni artık çok kaygılandırıyor.Çok uzun zamandır bu tarz bir kötüye gidiş ile karşı karşıyayız aslında.Ama dediğim gibi sanırım sona doğru geliyoruz,uzatma çabasındayız zamanı. Umuyorum yanılıyorumdur, umuyorum geçici bir kötümserliktir benimki.

Ülkemizin bilinçli,aydın,hassas,duyarlı insanlarının sahip çıkması gereken bir çok değer var ya,ben şimdi onlara bir yenisini eklemek istiyorum,eczacınıza sahip çıkın.Gerçekten gelecek süreçte eczacınızın yanında olun,eczaneler aynı zamanda sizlerin.Destek olun,anlamaya çalışın, yok olmalarına izin vermeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder