2 Ocak 2012 Pazartesi

yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese kutlu olsun

Sevgili kardeşim ve pek sevgili eşi yeni yılın ilk dakikalarında bu şarkıyla aradılar bizi. Bu olayı bu kadar coşkuyla karşılamayı bi türlü beceremedim ben.Ama coşkuyla iyi yıllar dileyebiliyorum herkese.

Tabi ki yeni yılda yeni hayallerim var gerçekleşmesini istediğim,bireysel ve genel,toplumsal. Tabi ki aralık ayındaki ışıltıya cıvıltıya rengarenk cafcaflı caddelere, sokaklara, mağazalara küçük dükkanlara bayılıyorum.Bir geçtiğim yerden bin kere daha geçesim geliyor,kasvetli Ankara ışıl ışıl oluyor, gerçekten biraz kıpır kıpır oluyor içim.İnsanların heyecanından, koşuşturmasından,coşkusundan da etkileniyorum elbette.Ama bu etki bana süslü püslü yeni yıl ağacı ve de altında bekleyen hediyeleri ya da  bizi hediyelere boğacak bi Noel Babaya, onu bize getirecek geyiklere kendimi ya da evimi yabancı hissetmeme engel olamıyor malesef..

Yine de bu tarz özel günlerin insanların extra mutlu olmalarına,hediyeleşmelerine,güzel sofralar hazırlayıp kalabalık yemekler yemelerine,paylaşımların artmasına sebebiyet vermesini de çok önemsiyorum.

Özel günlerin  bu özelliğinden de yararlanıyorum tabi ki,sadece o coşku kısmı biraz eksik.Onun için biz de kalabalık,bol yemeli içmeli ve neşeli bir geceyle mutlu mesut biraz hasta girdik yeni yıla.

Ben kendim için sağlık mutluluk huzur istiyorum,hayal kırıklıklarının olmadığı,aksiliksiz,dingin,bol gezmeli,biraz rutin bir yıl diliyorum .Dünyaya da barış,dostuk,sevgi,aşk dolu ,savaşların,nefretin,kinin azalacağı,tutarlı duyarlı hümanist insanların etkin olacağı bir yıl diliyorum.Eski yılın tüm acıları,hüzünleri geçmişte kalsın,ülkemin insanları sevgi saygı dolu olsun,mutlu olsun mutlu etsin.

Herkese tekrar mupmutlu yıllar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder