19 Ocak 2012 Perşembe

Fotografium'dan güzel Hediye

Fotoğraf benim hayatımda hep olmasını istediğim, hayatımın her döneminde hep ilgimi çeken ve kıyısından köşesinden belki de tek tutabildiğim sanat dalı. İlgim belki babam kaynaklı,kendisi ben kendimi bildim bileli fotoğraf çeker ve son bir kaç yıldır çektiği bu fotoğrafların resmini yapar.Sonra belki eserlerini yayınlarız burada:).

Okul yıllarımda da dağ bayır gezip,özene bezene fotoğraf çekmişliğim, çektiklerimi tab etmişliğim de vardır. Seçmeli ders olarak verilirdi bizde fotoğrafçılık.Hacettepe merkez kampüste okuyanlar bilir belki, bir karanlık oda vardır tıp binasının içinde,orada eğitim alır,siyah beyaz baskı yapardık.Ahh güzel yıllar diyerek linki veriyorum.

Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarakCanon 600D Manfrotto tripod ve Kata sırt çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz.


Son olarak da bana çıksın, doya doya çekeyim,çeke çeke doyurayım gönlümü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder