17 Şubat 2012 Cuma

Cuma akşamları evim..

   Bizim evde temizlik var cuma günleri ve ben cuma aksamları eve gelmeye bayılıyorum..Sevdiğim çok şey birarada.. Yani tek sebebi temizlik değil, ama en büyük sebebi bu. Mis kokulu, çok düzgün,kitap gibi ev, her şey yerli yerinde, pırıl pırıl..İki gün tatil..Yavru mutlu..Cuma akşam standarta bağladık uzun zamandır menümüzde ıspanak var, böreği, kavurması, yemeği. Ispanak bizim için çikolata gibi, seratonin salgılatıyor, mutlu ediyor bizi.
 
  Sonra Yalan Dünya izliyorum ve de gülüyorum, ya meyilliyim ya da gerçekten gevşiyorum, sonra da Bir Kadın Demet Evgar'a hayran oluyorum. Hem oyunculuğuna,hem oynadığı karaktere.En çok Bir Erkeği yiyip bitirmesine.Hohhoo çok eğleniyorum o sahnelerde.Benim televizyon hayatım bu kadar zaten,bunlar da hep yarım yamalak.
 
   Bir de bugün yavruya erken yatma gerilimini çok yaşatmıyorum, babayla yatak keyfi yapıyorlar biraz, hep başarısızlıkla sonuçlanan uyuma denemeleri vee bu arada işte ben yalnız takılabiliyorum, kısa ya da uzun çok farketmiyor, onların kıkırdamalarını duyarken kendim kalıyorum ya, güzel oluyor.
    İnsanın kendi kalmaya hep ihtiyacı var..Boş boş ya da meşguliyetiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder