25 Şubat 2012 Cumartesi

Anneee evlen..

Annee senin evlenmeni istiyorum ben
      Nasıl yani annecim, nasıl olacak o?
Yani gelinlik giyeceksin işte.
      E kiminle evlenicem annecim ben?
Babamla tabi kii
      Annecim biz evliyiz ya zaten.(Anne hiiiç birşey anlamaz,saf saf kendince anlatmaya çalışır)
Ya ben istiyorum,siz evlenin ben kırmızı sandalyelerde oturayım..(ağlamalar başlar, ne diyeceğini bilemeyen anne, sakinleştirmeye çalışır, kapının önüne gidilmiştir,evlenmeye gitmek için kapı açılmaya çalışılır)

Nazlı dikkat dağıtma yöntemi ile zor sakinleştirilir, unutur ya da unuttuğu sanılır. Aynı akşam babannesine anlatırken anne kulak kabartır..
     Babanne, ben anneme evlen dedim.
          Aaa neden öyle dedin?
     Çünkü babanne ben kardeş istiyorum, bazen sıkılıyorum,oyun oynarız,onu uyuturum,minik olur kucağıma sığar........daha bir çok şey.

      Yavrunun mantık böyle, insanlar evlenir çocukları olur..

      Şifreli anlatım, ima, dolaylı yoldan isteme ya da eğitimsizlik:)) artık kim ne derse, ben ciddi ciddi şaştım kaldım yavruya.

      Amaa bu dolaylı isteği ciddiye aldım mıı,yo yo yo hayırrr hayır almadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder