16 Ekim 2012 Salı

Doğumdan önce son zamanlar..

Artık dört kişilik bir aile olmamıza az kaldı, 39. haftanın içindeyiz.. Sık sık kontrole gittiğimiz için anneanne,dede,babanne,dayı  gibi en sevdiklerimiz sürekli gidip gelmekte, Nazlı da bu kalabalığa bayılmakta. Onun böyle acayip mutlu olması da tabi ki beni çok mutlu etmekte..

Nazlı şu sıra çok büyümüş geliyor bana, artık okula çok rahat gidiyor, böyle hissetmemdeki en büyük etken bu sanırım.. Sonra havalar soğudu ya, geçen yılki kıyafetlerini giymeye başladı, bakıyorum küçük geliyor bazıları. Kendi kararları var, yiyeceğine,giyeceğine,ne yapacağına,hangi sırayla yapacağına kendi karar verip,müdahale de ettirmiyor, benim de çok hoşuma gidiyor bu dikliği (tabii ki bazen çok da yorucu oluyor biz büyükler açısından). Sık sık 'Ama ben öyle istiyoruuum' diyor. Arkadaşlarıyla ilişkilerini anlatıyor bana,bazen bir arkadaşına küsüp geliyor okuldan. Saçlarımı iki kuyruk yap diyor, ör diyor, Ayça saçlarını çok ördürmüş,biz de benimkini ördürelim diyor.Ayakkabılarını gösterip, bu parlak ayakkabıların yenisini bulabilir miyiz, Cansu'ya da alalım,çok beğendi benimkileri diyor. Gelip gelip karnımı öpüyor, artık gelsin kardeşim, çok merak etmeye başladım diyor. Gerçekten büyüyor işte.. Hissediyor,hissettiklerini ifade ediyor kendince.

İki çocuklu bir arkadaşım geçen enginn tecrübelerinden bahsederken ilk olarak dedi ki,  kardeşle hastaneden döndüğünde evdeki yavru sana kocaaaamaaaan gelecek.. Güzel kızım büyümen çok güzel de, nasıl olacak, ben senin  bir gün önceki minikliğini bile özlüyorum..

.

3 yorum:

  1. Nazlı Hanım'ın kıyafetine de bayıldum doğrusu :) Gerçekten çok az kalmış :) Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  2. heyecanlı bekleyiş :)
    bizimki de 6 yaşını dolduracak ikinci geliyorken minik ama gözümde hala ;)

    YanıtlaSil
  3. evet gelen bebekten sonra evdeki sana kocaman geliyor:) bazen umutsuzluğa düşüyorsun nasıl büyüyecek diye, sonra ablasına bakıyorsun doğrularla,yanlışlarla geldi 5 yaşına diyorsun, buna da Allah yardım eder,bu da büyür diye avutuyorsun kendini:)
    evin kalabalık olması,doğumdan sonra daha da işe yarıyor inan. birilerinin Nazlı ile ilgilenmesi birilerinin yemek yapması,evi düzenlemesi,birilerinin de bebekle ilgilenmesi gerekecek çünkü:) sevgiler..

    YanıtlaSil